en bra dag

Kom nyss hem från en liten stund med Alicia. Var ute och bara snackade som vi alltid brukar, ganska skönt faktist.
Skolan gick bra idag och kom hem och tog en kaffe med pappa och sen drog jag till stallet. Gick faktigt ganska bra trots att jag bara jogga. Fixade klart allt och pappa hämta mig sedan :) Åkte hem och duschade och när jag stor i duschen känner jag hur jag får spindelnät över mig ;O Jag som duschade i går :S så jag gjorde faktist rent duschen och tror jag dödade och spolade ner mins 5 spindrar och andra äckliga djur :S I sommras vågade jag inte ens duscha för det var en Bajs stor spindel i min dusch :S  fattar inte hur dom kommer in :S
Men iaf efter duschen så fick jag i mig lite mat och sen så messade alicia mig och ville ses och jag skulle endå upp till Beje och tända ljus och lägga rosor så mamma körde mig till Alicia efter det.
Träffade Bellsan och Jens ute också när jag och Alicia var på väg hem så helt dött var det inte iaf!
Så nu är jag hemma och skulle igentligen börja skriva om Obama men jag tror fan att jag inte orkar kan göra det imorgon på Svenskan ist.

Imorgon är det skola som vanligt och kl.18.00 är det Öppet Hus i våran skola :D Halva klassen ska bygga på husen och vi andra nördar ska baka BULLAR :D

Nej nu ska jag nog lägga upp en bild på min kära vänn Alicia och sen ska jag glutta runt lite på datan.



Big love frome me,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0