fixing

Sitter nu i söngen och väntar på spegeln som Alliballi har :@ Ska snart ge oss bort till "brevlådan" där vi ska möta Bellsan Mikaelaah och Petra. Dags för öppethus i skolan. Jag och Alicia kom hem runt 16.00 tror jag och vi käkade nog för mkt! Sen gav vi oss ner till mitt rum. Så nu har vi lyssnat på musik och bytt om och hållt på snart över en timma men det e fan bra jobbat ;)
Alicia den jäveln klagar på mitt golv som är så halt att hon ramlar heela tiden :D HAHAH ^^
Nej nu måste jag städa lite för får ju besök över natten och alla vet ju hur Alicia är som bara sprider en jävla massa saker om kring henne :D Nej nu ska jag nog sluta klaga och gör mig klar !

Ha en bra dag!

Big love from me,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0