hahaha skolan igen -.-

hahah tror det börjar bli en liten tränd att jag skriver blogg i skolan men det blir ju så när man har svenska arbete från datan att göra.
Valborg idag då! hur kul som hälst! Har sista lektionen nu och sen ska jag hem och åka till stallet och sen är det vell hem och äta lite och sen till Viktor tror jag (Alicias pojkvänn) Vi ska Grilla och chilla lite blir så klart dansa på bordet ikväll ;) you and mee, mikaelaaah ;) <33
Ska så klart säkert ut en stund ikväll men försöker hålla mig i sällskap för att inte bli tagen av polisen idag för jag tror att det lär vara en hel del poliser ute i dag :(
Igår kväll hade jag det så klart jätte mysigt med Jonah och vi somnade vell runt 12 skulle jag kunna tro :) Drog oss i sängen innan vi drog till skolan :) Mötte Bellsan vid niccohuset .
Nej nu måste jag skriva ut papper.

Trevlig VALBORG allihoppa !

Big love from me,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0