alvedon

natten vart inte som jag trodde. Den var sjukt jobbig. Först låg jag och kollade på film till k. 01.00 och sedan försökte jag blunde men det gick inte. Mina ben vart bara större och större och smärtan vart bara jobbigare och jobbigare så vid halv 4 ringde jag pappa. Han fick komma ner med två alvedon så jag kunde somna men innan tabletterna hade gjort sitt var det fruktansvärt. Tårarna bara rann och syster yster som försökte sova var ju inte alls mycket till hjälp men tillslut när hon tröttnade fick jag lite massage tills klockan vart 5 då jag kunde somna och slappna av (a) Tack syster!!

Vaknade vid 9 då mormor kom ner och skällde på mig och syster (?) Sjuk i huvudet kan man påstå när jag inte fått sova något alls men men jag klav upp och käkade lite och vi bestämde oss för att åka på sjön. Jag Petra Fanny och Pappsen. Rassa fick det bli och Familjen Sundström och Axlund var redan där.
Trevlig var det och BellsaN Petra och Jag padlade iväg i en liten gummibåt och båten var dock inte så stor och inte heller så hållbar men efter en timma kom vi fram och tillbaka från berget. Var inte så lyckat med oss tre stora i en liten gummibåt så det var både skrik skratt och aa jag vet inte vad :D HAHAHA

Nu är jag hemma iaf. Vet inte vad som händer ikväll ....Mamma och Pappa och syster ska på SOMMAR MED GÖRAN så jag får nog hitta på nått.
Ska städa rummet och fixa och det sen blir det vell kanske ut ? How knows ?



Big love from mee,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0