är ni vakna fortfarande?

Det är iaf jag! Kom hem nyss efter en suverän kväll med Iza och petra. Iza tog körkortet igår. Grattis till henne !!

Kvällen började men min träning som gick ganska bra.. Hem och stressade på mig allt för det lät som om BellsaN grät av ensam het i centrum.. HAHA nejdå men det var jävligt brottom iaf ;D kom ner och vi chillade lite som vanligt innan BellsaN tog bussen och jag och Petra hoppade in i bilen med Iza som hämtade oss.. Har då tillbringat hela min kvällen i bilen men värme och inget regn.. Jo visseligen när vi släppte loss med ABBA och takluckan som åkte upp nu i slutet på kvällen! ;) yeeehh! Mysigt var det iaf. Så nu är jag hemma och bloggar som vanligt (?)

Imorgon har jag inte en aning om vad jag ska hitta på... Det är Fredag va?
Mitt rum är som gott som färdigt snart. Sista målningen i morgon om det inte vart idag ? Sen ska tapeten upp imorgon tror jag sen släpper jag loss med skruvdragaren för så ska alla detaljer upp ;) I like!


Big love from mee,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0