dålig uppdatering.....

TJAA!

Nu fick jag äntligen lite tid för bloggande. Det har vart fullt upp hela dagen. Skolan först på morgonen och tog halv 7 tåget in men tro inte att det är singnalfel så vi kom ju ändå 30 min försent .. Typsikt andra dagen för mig!!

Kom hem och somnade på soffan efter bara 3 timmars sömn i natt. Kom hem rätt sent och gick upp kl.05.00 så vad ska man göra. skönt att sova på soffan iaf. Sen kom pappa hem och började snacka lite. Började med maten innan dom andra kom hem. Käkade och fixade alla papper som ska in till skolan imorgon. Så det har vart full rulle hela dagen så nu är man ju pömsig.

Nej nu måste jag fixa mig och det :)


Godnatt




Big love from mee,,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0