Dåligt av mig jag vet..

Dålig uppdatering kan vi kalla det här för :( .. Har vart så mycket nu med tävlingar, packat och försökt och umgås med vännerna nu när jag börjar skolan snart.
Men som sakt. Var på The voice och det var vell bra. Kunde dock vart bättre. Drog redan hem vid 10 tiden och fortsatte ha kul på tåget ist. Kom hem och visade sig att Hösten redan var på väg. Jag både frös och var as blöt. Kunde inte bli sämre :( Gick hem och la mig i min varma säng och jag kan säga att jag slummra på en gång ;)

Morgonen efter var det bara att stiga upp när klockan ringde ;) alltså kl.08.00 .... Åkte till stallet och fixade allt och tävlingen fick bätte en förväntat ! Kvalad och klart vart jag nu, så nu ser jag fram emot tävlingarna i vinter ;)
Kom hem och hämtade bellsaN med moppen och åkte och hyrde film och satt och kollade på ALLT FLYTER och den kan jag faktist rekomendera! Skit kul film!
Sen drog vi ut och käkade lite och köpte lite frukt då mikaelah hade kommit och drog sedan hem till henne och kolla på någon sjukt rolig film som hennes pappa hade laddat ner. Minns inte vad den hette men sjukt rolig iaf. Sov även hos Mikaelah och hade det trevligt :)
Och nu sitter jag hemma och ska snart rusa ner till sjukgymnasten! Höften har vell pjat igen från träningen i torsdags och sen måste jag dit eftersom jag fått en remist dit från läkaren .. Får se när jag är klar där ifrån :)

Ha det bra!


Big love from mee,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0