Fredags myss.



Fredags mys. Det regnar och det finns inte så mycket och göra då .. Ligga hemma och mysa framför tv bara ;) Så de kallar jag fredags mys.. vist kan man mysa till det med lite extra men inte för mig just nu tack :(

Var med Alicia hos Victor och tog ett glas vitt lätt vin? Jävla färsking! Sen så skulle hon vidare på fest men det var ingen ideé för mig som ska upp tidigt som fan imorgon :( Fick iaf skjuts hem av M så det var allt snällt det. Slapp gå hem iaf. Nu ska jag nog bara tvätta bort sminket och måla tånaglarna och bara mysa med musik i sängen tror jag så man får sin skönhets sömn i natt men vad menas med det (?) Det är nog mycket som ska till i sängen om det ska bli skönhets sömn eller vad säger ni (?)
Nej nu ska jag göra nått vettigt i mitt liv och inte bara sitta här framför datan och lööka. Pappa var snäll och målade klart mitt rum idag. Sista målningen vart det! Så imorgon hoppas jag att han tapetserar när jag är i stan på THE VOICE!


Big love from mee,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0