Godkväll!

halloj!
Börjar komma upp i varv nu! Äntligen! Käkade lite middag vid 6 tiden och sen satte jag igång med rummet eftersom det inte vart något på dagen idag för jag viste inte vart alla saker låg och aa.. Jag damsög och rullade up lite papp på golvet och tog bort det sista så när pappa kom hem började vi med att ta bort sängen och sen började jag med att slipa. Fick bli slipmaskin. Riktigt kul! Sen till sist. Spakla alla hål.. Sen var det klart för kvällen. Kunde inte göra nått mer eftersom spaklet måste torka och dammet måste lägga sig och det så om jag får tråkigt imorgon kan jag ju sätta miog och slipa ;)


Ska snart dra ut tror jag. BellsaN har visseligen inte skrivit nått så jag får vänta lite till tror jag.
Imorgon tänkta jag ta lite kort på rummet så ni får se lite före och en efterbild kommer nog upp senare när allt är klart och på plats ;D





Ha en trevlig kväll !



Big love from mee,

Kommentarer
Postat av: Amanda :D

Vilken fin bild! Och jätte fin tröja :D<3

2009-08-11 @ 22:26:12
URL: http://atheodora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0