Godkväll!

Sitter här nu i köket och har så jävla ont att jag gråter !! Mina ben har svulnat och jag vet inte vad jag ska göra? Måste nog sova snart iaf.


Var i stan idag då och det var grymt trevligt. Petra som man inte träffat på ett tag och då finns det alltid en massa saker att prata om också eftersom vi har grymt stora minnen!! Vi träffades när vi var typ 3-4 år. Grymt coolt att vi har kännt varandra så länge och att vi fortfarande är vänner men inget slår nog mig och BellsaN. Fick en film av henns farmor och farfar när vi inte äns är ett år. Vi sitter och leker på golvet och sitter och kramar varandra och det kallar jag KÄRLEK vid första ögon kastet!
Men när jag kom hem så kom BellsaN hem till mig och Petra var så klart med. Fixade oss och så innan vi drog ut och mötte Filbi på vägen. Så vi fyra hängde ute ett tag och det var så klart dött i Nynäshamn men skitsamma vi hade kul ändå!
Alicia kom ut också och fick höra en hel del gossip men så är det i Nynäshamn eller vad säger ni (?)
Gick sedan vidare. Bellsan Drog hem och vi stod och snackade lite innan Alicia skulle dra in och vi fortsatte till Centrum. Becca gick hem och jag och Petra träffade på en hel del glada flickor! Anna Sanna och denice! Anna fyller 16 idag så Grattis till dig gummsan! Sen gick jag hem efter att lidit med denna verk ....

















Nu ska jag sova annars lär jag nog vara död imorgon!!



Big love from mee,


Kommentarer
Postat av: Amanda :D

Fin bild på dig längst upp mandiiii :D<33

2009-08-04 @ 12:44:51
URL: http://atheodora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0