godmiddag.

Hello every one!

Är äntligen hemman nu efter en liten sväng till Tungelsta.

Vaknade vid tio av att mammsen ringde mig. Hon började babbla upp en massa saker som jag skulle göra och när jag är nyvaken fattar jag ingenting så jag la på och gick upp. Fixade mig och slängde i mig lite mat och gick ner till tåget vid 12.00. Kom till Marie louis och fick ta bort allt hår :'( Började gråta nästan. Men mamma sa att eftersom det var så dåligt gjort så kanske jag ska fixa det hos någon annan. Finns ju väldigt duktigt folk i Nynäshamn som fixar det men eftersom jag börjar skolan nu och vi ska hålla på med varandras hår så kanske det inte är kul att jag inte kan borsta håret ordentligt på skolan då "/ hehe ni kanske inte fattar men skitsamma !

Jag ska snart gå ner och börja med rummet. Ska eventuellt börja måla idag så det börjar närma sig! Sen så ska vi kanske åka och kolla på soffa idag också men vi får se hur det blir. 



 
Ha en bra dag.




 


Big love from mee,

Kommentarer
Postat av: Victoria

Hehe aa tog bort den igår ;) Tack :D <3

2009-08-12 @ 16:25:02
URL: http://victoriacarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0