Godmorgon!

Sitter nu i sängen och vaknade för ett tag sen. Har käkat lite frukost och kollat lite barn program sen inte så mycket mer. Syster ska skriva ut lite foton på mig och vännerna som ska upp i rummet sen. Har valt ut lite bilder som hon ska få redigera. Bilder på brudarna blir det iaf..

HAHA en rolig sak som jag måste berätta, är att när jag kom hem i natt började min mobil pipa för det var dåligt med batteri. och det fanns ingen kontakt nära  sängen så jag beslutade mig att sova som pippi. Jag vände på steken. Jag la kudden på andra sidan av sängen där kontakten var så jag kunde ladda telefonen :D Så smart Påå! Men jag sov jävligt gott och trygt med mobilen brevid mig !!
 

Nej nu ska jag byta om och snart åka till stallet. Blir träning i dag med!


BIg love from mee,

Kommentarer
Postat av: Amanda :D

TAck snälla pluttis ;) Höhö har inte kvar ditt nummer heller, men här har du mitt; 0707699036. skriv gärna ett sms så att jag får det ;)

<33333333

2009-08-14 @ 13:24:27
URL: http://atheodora.blogg.se/
Postat av: Maria

sv; tack gumman. Jag saknar dig med! Du ska på the voice imorgon väl?<33<3

2009-08-14 @ 13:55:30
URL: http://allaboutmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0