Godmorgon.

Nyss fått i mig lite frukost och min nya "diet" verkar fungera rätt bra:) Har käkat Müsle varje morgon och jag tycker det funkar väldigt bra ;) Gott är det iaf, ibland!
Ska snart fixa mig i årdning för stallet och dra dit och packa klart allt. Ser ut som helvete i trandsporten så ska göra rent den lite mer idag :) Sen blir det bara att packa in allt och sen är allt klart för att åka imorgon... ;) Ska försöka att hinna sola idag också! Skulle gjort det igår men det vart ju dock inte av. Min egna packning är som gott som klar så det är bara städning i rummet kvar.
Och som ni märkt har ju mitt rum inte fått någon förbättring. Går rätt segt! Ska fortfarande tapetseras så jag lovat att jag säger till när det är klart ;)


Big love from mee,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0