Godmorgon alla läsare!

Påå här!

Vaknade nyss av att syster om in i rummet. Igår fick jag flytta upp till gästrummet pga att allt är borta från mitt rum. Just nu är det bara sängen som står där och den kommer få stå i mitten nu när jag ska börja måla och tapetsera. Riktigt skoj! Men just nu är det bara tråkiga saker i rummet som ska göras. Det ska spaklas och ena väggen ska slipas ner så nu har pappa nått att göra.

Idag då. Ska vara i stallet vid 2 för jag ska hinna rida innan 4 då massören kommer till pollen men jag skulle vart på mödrarvårdcentralen vid 3 så jag tror jag får boka av den tiden tror jag. Sen ikväll har jag inte en aning om vad som händer :( Igår var det bara en ta det lugnt dag, Träffade BellsaN efter att vi vart på Freja i hamnen sen var jag hemma en stund och fixade sen mötte jag Petra och Bebbe vid halv 11 så jag var hemma runt halv 12 tror jag.

Nu ska jag ta och äta mig lite frulle och försöka ringa till ungdomsmottagningen.




Big love from mee,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0