Godmorgon gott folk!

Sitter nu i köket och har gjort klart rätt mycket.

Började med att jag vaknade rätt tidigt och låg och fundera på att jag glömt och beställa min fototapet till rummet och sen att jag skulle planera hästens schema och lite sånt jag alltid måste göra.. Så efter att jag legat och fundera gick jag upp och käkade lite frulle sen gjorde jag allt och nu är det klart så nu känner jag mig rikigt duktig och skönt också. Nu slipper jag tänka på det !!


Eftersom vädret här i Nynäshamn inte är så jätte fint tror jag att vi åker till IKEA snart.. Ska städa och plocka lite på rummet sen darar vi !!



Big love from mee,,

Kommentarer
Postat av: claara

SVAR: Okej härligt:D

Allt är bra med mig med:)

Har du haft en bra vecka då?:)

2009-08-02 @ 14:05:59
URL: http://brunetttens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0