gott och blandad dag

Tjo tjena hej!

Kom nyss hem från en sväng med vännerna tills jag fick ett argt samtal av mamman min.. Pums i sängs:( .. Men skit samma allt är bra med mig och jag som var så glad för bara en 30 minuter sen och nu ba BLÄÄ.. Träffade Anna och hennes brudar snackade lite med dom tills vi drog till Alicia och Paulina som var hos Victor. Snackadelite gossip som alltid :D Alltid lika roligt. Sen vart det en färd med Jensan..
Och denna jävla människa som jag håller på att få damp på vad håller den på med?

Sen när jag kom hem från skolan har jag hämtat hem ett par glajjor som jag bara ska testa och sen har jag faktist bara hållt på och fixat i rummet och det och det vart faktist bra även fast det är så mycket kvar.. Ska upp lite tavelhyllor och tavlor och soffan ska in och allt men det går iaf och sova här nere ;)

Bilderna kommer upp sen när ALLT är klart!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0