home....

Hello every one .

Kom nyss hem efter en lyckad kväll, Igen! I like . Kvällen började med att jag och Bellsan drog till konsum (som vanligt ?) Mötte Anna och Sanna. Alltid lika roligt. Brudarna man aldrig glömmer! Sedan kom lilla alicia ut. Henne man inte träffat på ett tag men det är lika kul varje gång hon kommer ut :) Chillade lite vid stationen och drog med tåget till Nynäs gård. Gick med BellsaN hem en bit och sen gick jag och Alicia vidare. Träffa på en hel del vänner och sen gick vi till Shell (7-eleven) Mötte Eva och hennes bror och en hel del andra kompisar. Visade sig att världen inte är så stor trots stornär pappas kompis son stod där som jag inte hade en aning om ;O Lite kul faktist, vart lite paff men så är det när Nynäshamn inte är så stort. Gick sedan hemmåt men då kommer dom snälla grabbarna och kör hem mig och Alicia. Tack så mycket!


Nu har jag iaf lovat syster att inte gå och lägga mig vid tre eftersom vi ska upp och springa imorgon ! YÖÖÖ! Kom inte upp i morsse eftersom vi skulle sprungit idag "/ men men Påå var för trött.. hiihih

Eftersom min kamera var död idag och hittar inte heller mobilsladden så kommer det upp lite bilder imorgon ist för imorgon har jag inte så mycket att göra :)



Sanna Bellsan och Anna !


Big love from mee,


Kommentarer
Postat av: FannY - sur syster

kan jag säga att det inte är din kamera utan min som jag fick i födelsedagprisent??...

2009-08-13 @ 15:35:29
URL: http://likepettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0