Klarade inte av det "/

Har funderar på bloggen hela dagen. Men jag klarade mig inte. Det har blivit som en drog för mig, att just skriva blogg. Känndes så tomt av att inte skrivit på hela dagen och nu fick jag bara som en refex av att gå in på bloggen så jag tror jag börjar lite smått. Jag sa upp att skriva i bloggen för min egna skulle men jag tror jag fan mår bättre av att skriva... Vist är det jobbigt just nu och allt men att skriva blogg för mig är nog inte bara för att jag vill att allt folk ska veta vad jag gör utan också kunna tala ut saker som jag igentligen kanske inte har lust och säga i rakt ut. Bara ett ställe där jag vet att folk bryr sig och  där jag vet att jag verkligen kan skriva NÄSTAN vad jag vill! Heheh eftersom jag vet att mammor/pappor läser min blogg och jag tycker att det är lite onödigt ibland att dom ska veta allt. Vist ska man "inte" ha nått hemligt för sina föreldrar och andra päron men just i våran ungdom så är det så bara. thats it!

Natten/dagen idag har inte vart den bästa. Sov kanske en timma i natt och jag trodde faktist att jag skulle kunna sova men det gick verkligen inte allr som kom så fort och hastigt igår snurrade bara runt i huvudet igår och alla mina tankar och Allt bara snurrade igår men men ..
Åkte ut på sjön med mamma som gick.... HAHA ganska bra. Hon fick ju panik som vanligt så jag fick ta över. Men jag håller med henne det är inte lätt att köra våran båt.. Låg ute i Rassa till kl. 16.00 och jag kom hem och åkte till stallet och red en snabbis sen hem och fixa allt till dagens kräft skiva. Käkade bara sen drog jag ut. Hade dock värsta planerna för kvällen men vart ju inget av pga att en viss människoart är som dom är !!
Hemma nu iaf. Rummet ser ut som FAN så jag ska nog städa och det innan jag hoppar i säng. Morgonen blir vell sjön men jag vet faktist inte om jag orkar "/ Fick solexem idag som jag aldrig fått förut så jag får se. Vill så klart ut men det känns lite tråkigt att bara ligga där och inte göra nått eftersom jag inte vågar sola på samma sätt som imorgon som jag gjorde idag "/ Men som sakt, Vi får se !  ;D


Imorgon låvar jag att det kommer upp lite detaljer om mitt rum. Har planerna klara nu eftersom jag velat fram och tillbaka om vad jag ska ha för färg i mitt rum men det vart vitt. Tråkig färg men eftersom jag ska ha en fototapet så tror jag att den tar upp rätt mycket av rummet ändå elr vad säger ni ?

Nu ska jag städa! Kul va ? Nej inte speciellt !!


Big love from mee,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0