Kvälls sjön!

Nu är mamma snart hemma och allt är klart för att åka ut på sjön! Blir middag ute på sjön idag pga att mamma har jobbat och jag har haft träning och dom andra två familje meddlämmarna har hållt på med en massa saker hemma :) Så därför vart det ut lite senare på sjön idag!

Blir nog Rassa idag med och jag vill bara ut och bada nu för just nu inne i mitt rum är det 25 grader trotts att det är nere i källaren under jorden och nerdraget och allt och uppe är det 28 grader inne och 33 grader ute!! Det är heeeeeeeelt sjukt varmt. Synd att vi inte har vart ute på sjön än. Kan säga att då hade jag fått färg ;)
Nu ska jag sluta babbla och fixa klart allt!

Bjuder på en liten bild från gårdagen där vi var igår. RAssa!



Syster fanny och Mikaelas syster Elin!
Man kan säga att ni låg nog i 55 % av hela dagen i nattnet. Det var ju faktist 23 grader i vattnet!



Big love from mee,

Kommentarer
Postat av: elin

amen där är ju jag och fanny!

sexiga som fååå!

skojja :D

2009-08-08 @ 00:57:43
URL: http://liindblaadh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0