lördag redan ;O

Sitter nu hemma helt själv och har dock NADA och göra (?) Hade ingen lust att gå på fest och det verkar va det alla gör typ idag ;)

Men iaf. Vart inget bloggande igår när jag kom hem men jag kom hem runt 9 trór jag (?) Jag och BellsaN hyrde två filmer från filmkedjan. fjorton suger och sen klätter tjuvarna (a) Vart en jätte mysig kväll !!

Idag har det bara vart stallet för mig då! Hade morgon stallet så det var bara för mig att kliva upp vid halv 7. Var hemma vid 9 och käkade frulle sen drog jag och hjälpte pappa hos Mankan. Skulle låna lundbergarn och det tog lite tid eftersom min pappa är som han är!! HAHA vill inte ta i detalj men när pappa sätter sig i en av bilarna och gasar iväg och när han väl ska bromsa upptäcker han att bromsarna är borttagna. Så om ni tänker efter kan ni tänka er själv hur detta slutade !

Kom till stallet efter det och packade i ordning allt och åkte sedan på två tränings pass! Var jätte roligt och lärorikt så nu är jag hur glad som hälst igen!
Kom hem och åkte på Middag hos Fam. Pettersson/ Arnberg. Käkade räkor ute och kan man tänka sig att nu är jag uppbiten av alla mygg :'( Men efter en lång väntan nu är jag hemma och har ingen plan alls om vad jag ska hitta på ?

Imorgon om det blir bra väder ska jag vell försöka komma ut på sjön. Om det blir dåligt väder tror jag att det blir en sväng till Kungen Kurva. Ska på IKEA och Häst butiken och hämta lite saker och så ;)


Ha en bra kväll !


Big love from mee,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0