love the summer!

Kom nyss hem frå sjön :( Bara älskar sjön så jävla mycket. Sola och bada och bara ta det lugnt. Snacka lite skit med vännerna och aa bara chilla och ha det gött!

Dagen idag har vi vart på Herrö. Vi var 5 familjer, så det var rätt mycket folk och pluss tre hundar så det måste sätt ut som en tajko (?) !!

Nu är jag hemma och ska börja fixa mitt rum! Äntligen. Ska ta lite kort på saker som ska säljas och tven ska bort och alla dessa kläder som ligger på golvet ska upp så jag har lite saker och göra nu !!

Och min Fototapet kom idag också :)
Tänkte fixa sen en litet kolage om vad som ska fixas i mitt rum och så!

Big love from mee,


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är tapeten på? :)

2009-08-07 @ 19:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0