Mys kväll med dåligt samvete..

Nu var det blogga igen då och jag saknar det faktist väldigt mycket .. Jag har verkligen försökt att hinna med att blogga på morgonen och så när jag kommer hem från skolan men det verkar inte fungera. Det är någon som måste göras hela tiden men det är nog bara så nu när det är lite rörigt i skolan fortfarande och rummet är inte klart och det är lite jobbigt när det inte är som det brukar och jag har verkligen inte den orkar att sitta vid datan då "/..

Men iaf. En toppen dag i skolan (y) Kom hem och solade 32 minuter på världens kassaste solarium ställe! Never . Sen var det fort som fan ner till staller för att rida och sen hem och på middag hos Mikaelah med sin mamma och hennes kompis. Riktigt trevligt kan jag påstå. Skrattade nog konstant och det var nog länge sen jag garvat så mycket som jag gjort på hela dagen. Både i skolan och hemma hos Mikaelah. Käkade lite godis och hade mys och kolla lite trevligt och skrattade vidare och nu är jag hemma. Trodde att jag skulle döö av all trötthet i soffan hos mikaela. Men det ska bli riktigt skönt att gå och lägga sig snart i sin egna säng :)
 
Imorgon kanske det blir lite shopping men jag tror jag sparar det till Torsdag men vi får se!



 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0