nu får det undan...

Kom hem för en stund sen och har fixat mig och det nu :) Var hos Mikaelah och hämtade ett par skor som jag ska bära ikväll och sen så har jag duschat och staädat och lite så :) Nu är tånaglarna nymålade igen och ska snart gå upp och börja fixa mig. Får se om jag tar ett tidigare tåg till Farmor och farfar men det beroro på hur snabb jag är man jag hade inte tänkt att stressa som jag gör nu. Ska försöka och varva ner mig innan jag börjar få ont i magen ...

DAgen idag har iaf gått mycket bra! Tävlingen flöt på som bara den och jag red efter och fixade allt till tävlingen imorgon. Har sen start och det imorgon och allt är klart så jag får se när jag åker tid runt halv 10 kanske ?



Vi syns på THE VOICE alle sammans (?)



Big love from mee,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0