Onsdag natt är det nu

och jag är inte alls pömmsig :(


Dagen idag har varit helt underbar i solen och sen bara vart ute och tagit det lugnt och det tycker jag är ordet sommar! Men när man tar det så här lugnt är det  SÅ mycket tankar som bara snurrar i huvudet. Sånna där drömmar man har och den dära känslan man bara älskar/hatar och aa allt som man tänker på som man vill ska hända men som kanske aldrig kommer att hända eller ske och sånt kan jag nästan bli galen på men också väldigt glad av vissa tankar men det är nått man måste leva med och där med acceptera och se upp efter andra. Att tänka på så mycket olika saker och konstiga saker som jag gör, gör säkert inte bara jag eller vad säger ni (?) 

Men iaf. Till NUet. Ligger i sängen nu och har nyss kollat klart på babe. Såg vell inte så mycket eftersom jag nyss kom hem och la mig i sängen med datan på en gång. 
tillbringade denna kväll men Anna Sanna och BellsaN och träffade också på Paulina som drar till Thailand imorgon den skitkorven! Är sjukt avundsjuk på dig! Men jag tror jag nöjer mig med solen här ändå... 
Sen kom Petra och Bebbe förbi ute och snackade lite med dom och så. Alltid lika trevligt. 





Big love from mee,,
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0