packat och klart!

Men tjenare!

 Nu är allt packat och snart klart för att dra ut i skogen. Ska på Hajk imorgon med klassen och jag ser faktiskt fram emot det.
Idag har det vart full rulle. Städat lite och det eftersom mamma och pappa vart borta och så har det vart så mycket i mitt huvud och det så jag har nästan känt mig sjuk. Blir helt galen på när det är så mycket som ska göras och när det är så mycket runt om och det men det är det är då man kan träffa vännerna och snakcka med dom. Träffade Mikaelah och Alicia när jag var klar i stallet och med allt hemma. Vi drog och gjorde lite ärenden i lilla byhålan. Skulle handla till Hajken och Alicia skulle äta och sen hyrde vi tre filmer. Satt och snackade lite och kunde bara andas ut (Nästan) ... Fick bli Män som hatar kvinnor och den måste ni se och sen vart de två andra men som jag inte kommer ihåg vad dom hette.
Kollade på två filmer och nu är jag hemma. Har packat och fixat allt. Ska ta och käka min middag snart eftersom att jag inte gjort det!

Kanske hinner bli ett till inlägg imorgon bitti. Får se. Börjar lite senare imorgon så..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0