Pigg som ett skollat troll!

Ursch vad pigg jag är nu? Säkert för att jag har sovigt så mycket under dagen idag... Dumma mig!


Jag åkte ner till hamnen vid 10 ungefär. Mamma var snäll och körde mig! Mötte BellsaN och vi väntade sedan in Anna som hade vart inne på UNG -08 och jag hade totalt glömmt bort att det var idag men jag ska släppa loss ordentligt sen på The Voice!!
Men iaf. BellsaN drog hem efter ett tag när vi skulle möte Petra. Så vi tre stod och snackade ett tag innan jag och Anna drog oss hemmåt. Petra fick sin tröja som hon har tjatat på nu  ;D

Imorgon vet jag inte hur det blir :( Jag måste till Tungelsta och ta bort min hårförlängning som jag måste göra men jag vill inte :'( Och jag funderade på att åka in till Haninge efter men alla i denna byhåla är så lata så jag får vell se ifall jag åker in själv ? Hade en annan plan att gå ner till Malin och ta bort hårtet medans Petra färgar håret men det är så tidigt också.. Men jag tror jag åker till tungelsta ändå eftersom hon i Tungelsta gjorde mitt hår och då får hon faktist ta och ta bort det eftersom hon gjorde det grymt dåligt!!


Nu ska jag glutta vidare på datan. Måste rensa lite saker. Börjar bli grymt seg ...



BIg love from mee,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0