rubriken (?)

Börjar ta slut på rubriker nu och där med blogglusten också "/
Käkade lite mat och allt vart som bättre när mamma kom hem. Dagen idag har vart riktigt jobbig och jag kommer ihåg för nått år sen då det känndes lika dant och då modde jag fruktansvärt men jag vill inte att det ska hända igen.. Men jag ska faktist föröka och reda ut allt så det slipper bli som det vart förr!

IAf. Åkte til stallet lite akut och fixade sakerna och sen hem och bakade ihop mig en sockerkaka. Fick bli farmors sockerkaka. HAHa lite gulligt... Skrev det reseptet när jag typ var 9 år så man ser knapt vad det står men det gick bra ;) hehe

Nej nu ska jag fortsätta kolla på tv och så :) Ha en fortsatt trevlig kväll :)






Big love form mee,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0