Skåne here i come!

Hello. Snart är vi framme. Börjar bli rött på tåkigheten nu så varför inte passa på och blogga? Jag har kommit en bit på boken och jag kan hålla med er alla. Det är verkligen bra! Jag har inte ens kommit till hälften av boken och jag är redan som fast vid den!

Kan passa på att skolan idag var super! Och något roligt jag MÅSTE säga är att för några år sen eller nu talar vi om 6 år så hade jag än ganska bra vänn på Gotland. Vi var typ kanske varje gång jag var nere när jag kom ner på somrarna och lixom två gånger om året och vi har inte träffat eller verken sätt varandra på 6 år och tro det eller ej så hoppar just hon upp i min skola och i samma klass (?) Hur kan det komma sig ? Jag vart sjukt förvånad och sjukt glad att få träffat henne på flera år och nu ska vi tillbringa tre år tillsammans i samma klass kan ju inte bli roligare! Och övrigt av min klass är jag super nöjd! Alla sorters människor och alla verkar jätte trevliga! I like!
 
Nej nu ska jag nog kolla runt lite på bloggarna... Blir kanske ett när jag kommer fram till hotellet ;)
Ha en bra kväll .




Big love from mee,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0