stress stress ..

Hello!

Nu är det bara packa det sista och packa skolväskan sen är jag klar för att lägga mig i sängen! Har vart sjukt mycket stress idag för att hinna med ALLT idag men jag hoppas att allt är med nu iaf. Åker direkt till skåne efter skolan imorgon så kan kanske lova ett blogginlägg imorgon när jag kommer fram till Hotellt ! Är i skåne hela helgen så jag ska försöka att blogga om kvällarna eftersom datan är med. Resultat kommer ut på min andra blogg ni som läser den ...;)

Imorgon bar det med 8 tåget till Liljeholmen mot skolan! Ska bli riktigt spännande!

PS. Hatar Patetiska och falka människor !



Big love from mee,

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är söt (a) big love from me to <333333

2009-08-20 @ 15:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0