Sun, I like!

Nu är jag hemma och ska vila mig ett tag innan jag ska åka till stallet. Vart dock inge bloggande i morsse eftersom vi var på sjön redan vid halv 11 !! Skulle passa på när solen ändå var som bäst idag och sen så var det faktist 23-24 grader i vattnet så det kunde inte bli bättre.

Inlägget som skulle komma ut igår är nu ute. Datan pajade precis när jag skulle publicera det.. Men nu är det uppe tror jag. Min data är lite sjuk. Säger att alla länkar är brytna och kommer inte in på vissa sidor alls så jag blir lite smått förbanad!!
Nu ska jag städa upp lite saker från väskan sen ska jag byta om till irdbyxor i denna värme men tror det blir andra kläder idag eftersom det är HUR VARMT SOM HÄLST!!





Big love from mee,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0