Tillbaka!

Hello !
Nu är jag på väg hem. Helgen har både vart rolig och minde rolig. Ska försöka beskriva lite kortfattat om helgen. Dressyren som var först gick bra. Red på 50,3 straff och nu har jag ingen lust att förklara vad straff är men det är som poäng, man ska ha så låga straff som möjligt så 50,3 straff är godkännt va (?) haha ni tjejer som vet ?;D Sen hoppningen dagen efter gick vell mindre bra. Alla andra var duktiga men Mossan rev två hinder så då fick men 8 straff pålägg. Så då åkte vi ner en del.. tack vara mig..:( Sen var det terrängen och vi alla var sjukt taggade och Mossan har nog aldrig vart så där taggad dåde på gott och ont sätt! gjorde något misstag i terrängen men jag red som en kratta så får skylla mig själv .. Dom andra flickorna var allt duktiga! Slutade på 15 plats av 23 lag.
Nu bar det hemmåt. Ska upp tidigt till skolan imorgon. Ska bli roligt och träffa alla igen! Är hemma runt 12 tiden i natt så jag lär vara död imorgon :(



Big love from mee,

Kommentarer
Postat av: Sara

Det är ju asgrymt med bara 50,3 i straff!

2009-08-23 @ 18:39:26
URL: http://mmagnusson.blogg.se/
Postat av: naliie

du måste lägga upp bilder från tävlingarna :D

2009-08-24 @ 20:01:36
URL: http://naliie.blogg.se/
Postat av: clara

Du får absolut inte klandra dig själv!! Vi tar igen det nästa år =D Det viktigaste var att vi hade roligt o att man får nya erfarenheter, du gjorde en jättebra insats. kram Clara <3

2009-08-24 @ 22:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0