trött och sliten...

Sitter hemma nu. Kom nyss hem från sjön men jag orkade verkligen inte va där... Jag vet faktist inte. Känndes så ensamt och tråkigt där just idag men när jag själv är trött så orkar jag inte gör nått alls så nu är jag hemma och ska böja fixa mitt rum. Känndes som en lite ångest att ligga där i solen och ha skit tråkigt när man har en massa saker hemma som ska göras och man känner hur tiden bara rinner iväg när man legat på sjön en hel dag är man helt slut när man kommer hem. Men nu fan, nu ska jag börja fixa mitt rum. Massa saker som ska bort bara så det lär ta sin tid men jag vill verkligen bli klar innan skolan börjar så det är bara att sätta igång ;)







Sen Blir det lite hyllor som ska upp. Har köpt två svarta från IKEA som ska upp under en svart liggande spegel och sen blir det en massa foton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0