Tröttare än någonsin!

Helt sjukt. Kom ju hem vid typ kvart i 8 idag och då började jag lite emd rummet. Sen sommnade jag i soffan vid typ 9 när hunden sprang ut och in. Sen Vid typ 10 hade hunden somnat i sin säng så jag stängde dörren och gick upp och la mig i sängen och bara vila och lyssnade på lte musik. Vid halv kvart över 10 vaknade syrran. Vi gick ner och käkade lite och jag hade då fått världens huvudvärk. Jag hade det när jag kom hem från BellsaN men även i natt också och nu har jag det än. Men iaf. Vid typ halv 4 somnade jag på soffan igen och vid 4 gav jag upp soffan och gick upp och sov. Somnade då i sängen 1,5 timma till klockan vart halv 6! Helt sjukt vad trött jag har vart idag ... BellsaN ringde mitt i allt och sa att hon skulle käka på Freje vid ca.19.00 så jag möter vell henne runt 20.00 eller nått?
 
Jag och BellsaN hittar vell på nått ikväll som vanligt ?

BIg love from mee,


Kommentarer
Postat av: linnea

allt bra med dig ?:)

2009-08-11 @ 19:17:05
URL: http://justl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0