Vaknade hos BellsaN.

Godmorgon!
Natten vart sen eftersom jag tillbringade kvällen hos BellsaN med hennes Mamma och Pappa. Jätte trevligt faktist. Kollade på beck. I storpausen åkte vi ut med Jens. Grymt länge sen kan jag säga. Skrattar alltid med dom två personerna och vi har ju en massa minnen tillsammans alla vi tre på bara ett år. SICK!

Idag så ska jag börja med rummet -.- Kom hem rätt tidigt idag eftersom Bellsan skulle till Stallet på läger. Så jag ställde mig och plockade ut alla kläder ur garderoben för när man slipar min vägg kommer allt slipdamm hamna i gardeboben. Inte så kul va? Ska täcka över golvet med papp snart. Ska bara damsuga och torka golvet först, Eller ska man göra det sen ? :)
Vi får se. Sen börjar jag nog slipa... Hatar det ljudet när man slipar (a) HAHAHa ..


Ha en bra dag.



Big love from me,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0