-

Så. Förlåt för att det inte blev någon uppdatering igår men jag vart jätte "dålig" typ. Kom hem från träningen och hade sjukt ont i magen och var nära på att spy flera gånger när jag var i stallet. Och pappa trodde att jag inte hade ätigt ordentligt under dagen och det brukar jag få magknip av så han var så snäll och åkte ner till hanmen för att kolla om det var nått som var öppet och det var det :D Så jag fick lite käk i mig iaf och när jag kom hem gick jag och la mig. När jag vaknar och kollar på klockan var klockan redan 11 och pappa tvingde i mig till duschen och det vart inte alls bättre så migrän och världen magknip har jag haft hela natten så därför fick det inte bli nått jobb idag för mig eftersom det inte är helt bra en "/ .. 

Ska iaf fösöka hinna med annat idag. ska packa ner lite och gå med hunden och röja undan på mitt rum lite. Det behövs nu eftersom när jag tröck in sänggaveln mitt i allt så vart det världens röra så ska försöka få en liten bättre årdning.
Sen resten av dagen blir det vell sola på terassen. Solen har inte kommit dit en så jag ska vell fixa mig och gå ut med hunden innan han pinkar på sig så har solen säkert kommit till mig sen :)
 
Ha en bra dag !

Big love from me,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0