09:11 (?)

Sitter nu i soffan och är hur pigg som hälst(?) BellsaN åkte för en Timmma sen och jag har vell inte kunnat somna om sen hon drog fast jag vaknade helt svättig så där är vell värmen eller nått ute.

Men Igår då. Lördagen, så vaknade jag vell runt halv 11 och pappa hade köpt frallor. MUMS! Sen hjälpte jag han med det sista på vinden och sedan fick jag dock göra lite mer sysslor hemma. Kan dock inte påstå att det var en fin syn i köket eller vardagsrummet :) Hahah typsikt. Men det vart ett fint resultat när jag städade och fixade allt :D !
Sedan slängde jag in lite i tvättmaskinen och städade mitt egna rum också :) Kännde mig verkligen duktig som orkade allt det för så fort  jag tänker på städning mår jag bara illa :P Men jag klarade mig rätt bra!

pappa och jag tog sedan en sväng till Sorunda och skulle göra lite ärenden och sen lite i Nynäs med och lite ärenden i Centrum också såklart! 
Kom hem sen och fick klippa gräset lite -.- Fast var rätt roligt när jag fick ha hörlurar med musik på för då blir allt mycket lättare (a) !
Sen vart det stallet och fixa allt till dessa ponnyer men dom är så söta så. Och när jag ska åka hem så tro det eller ej så börjar det SPÖREGNA! Det bara öste ner så det tog ett tag innan det hade lugna ner sig så vi kunde åka. Hihi!
Kom hem och hoppade i duschen och sedan vart det lite mat me farssan och hans polare och sen vart det ut! Mötte BellsaN först och vi träffade sedan på Anna Felicia och Denice ute en stund! Sedan av en slump så träffade vi på Lucas Erik och Elias i Centrum så vi ägnade hela kvällen ute med dom till som skulle hem och sova :) Då jag och Izabelle drog ner till freja vid 23 tiden och skulle kolla läget och det var rätt dagit(a) Kul att vakterna kännde igen mig från igår. Men dom var iaf jätte trevliga, hehe
Sen bar vi oss hemåt runt kvart över tolv. Och kom i säng rätt fort! Kollade lite på Eva och Adam del 1-2 ! HAHA så jävla bra film fast den är typ 10 år gammal!

Och nu har vi kommit till nu! Vakande för bara några minuter sen och tänkte direkt på bloggningen eftersom det inte vart något bloggande i går :( .. 
Men idag blir det nog bara sol och bad tror jag! Far har iinte vaknat en men antingen ska vi dra ut på sjön eller så drar jag med Grabbarna till Nicksta och badar vi får vell se! 

Nej du vart det ett väldigt lågnt Inlägg. Hoppsan ! :D
  

Ska käka lite frulle nu med pappsi som nyss vaknade sen kommer det in lite blider på bloggen idag :)

Big love from me,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0