Rubrik fattas (?)

Tjenare. Nu var det ett tag sen sist!
Shoppingen i stan gick utmärkt. vart en hel del!


Men iaf. Innan vi åkte vart det lite lunch i magen och det vart dock inte så mycket eftersom jag har börjat tänka på min lilla diet jag har inbillat mig som jag ska följa!
Men iaf. Hade helt klart beslut ångest om vad jag skulle ha på mig men det vart bara ett par vanliga svarta leggings från Gina och en rosa kjorta! Inte svårare en så ..
Kom iväg och shoppade lite. Fick bli lite bodylotion, sololia, tvål, hårspray, ansiktis mask, lösnaglar , En gammalvit blus från Bikbok 299 kr och en Rosa blus från Bikbok 249 kr sen ett brunt brett skärp från Cubus 129 kr.

Faktum med att jag aldrig brukar handla på dessa affärer så fick det dock bli det idag. Finns inte så många andra butiker eller vist gör det de men det var det vi han med kan man säga men jag vart iaf jätte nöjd med köpen :)
Fick även bli Donken mat. Inte min grej länge... Väntar bara tills det blir veckans ROSA glas som finns med i + menyn :D Var dock inte ROSA denna vecka så får vänta tills nästa vecka! haha Då kan jag säga att jag kommer äta på donken då!
Kom hem till slut och hoppade i duchen och fötterna fick en liten skönhets dag i dag :) Efter en låten stund framför tv ville mamma ut och gå hennes lilla "runda" så då fick jag se hennes lilla runda och den var vell okej. Men hade gärna kunna gått längre.. Mamma har visseligen inte lika bra kondis som mig ;) *HOST* ! Nej men det e sant fan!! :D

Sen vart det lite snacks och inte villka snacka som hälst utan min egna vitlöks dipp med morötter och lite sånt :) Känner mig riktigt duktigt nu som ändrat på min diet där lite .. Säger ett Piiiiiiiiiip för Donken maten där men jag har iaf motionerat i 30 min i dag ;D

Nu ska jag snart hoppa i sängs men först, städa lite och kolla tv! Ett måste för mig innan jag somnar, oftast!!

_____________________________________________________________________________________________

Imorgon blir det nog en liten storstädning i huset innan familjen Arnberg kommer på besök. Dom ska äga rum här tillsammans med oss i en halv vecka ungefär. Ska bli trevligt faktist :) Planerna är vell att gå på konsert och kolla på E.M.D och Johan Palm och Darin och villka det var som skulle vara på Kneippbyn, vi får se villka det är. Sen är det vell lite sola och Bada och stan och ev. Bada tunna här hemma om vi får hem denna tunna men jag får vell hålla tummarna! 
Enligt mina egna planer vill jag redan åka hem på Fredag eller lördag får se hur vädret blir. 
Enligt tv 4 Vädret skulle det bli mulet imorgon med 20 grader och Torsdag regn med 14 grader och Fredag med 20 grader medSOL hemma, så fan då vill jag ju hem! :D 

aja nu vart det ett jätte långt inlägg (a) ! 

Big love from me,, 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0