Dålig uppdatering iknow!

dålig uppdatering blir det när pappa klantar sig med internett skiten men han är bra ändå! Kom hem igår runt 12 tiden och då hade han flyttat internettet till övervåningen så jag inte får någon mottagning alls till min data så det fick ju då inte bli någon bloggande för mig igår kväll "/
Så därför får det bli bloggning hos BellsaN!!

Vakande runt halv 10. Käkade lite frulle på en gång och sedan tog jag tag i denna garderåb på DIRREN! Var faktisk rikigt bra i min garderåb efter allt. En hel säck fyld med kläder som jag inte vet vad jag ska göra av det. Syster ska nog kolla igenom det och mammi lär vell hitta på något bra med dessa kläder ! Har visseligen väsk garderåben kvar... Orkade inte renska mer så det tar jag vell imorgon eller nått (a) !
Åkte sedan till BellsaN. Sedan åkte vi och handlade oss lite lunch och nu är det bara lite chill innan Mikaelah och Erik kommer. Ska åka och handla igen inför kvällens grillning på Norrhagen. Ska grilla,bada och sola där ikväll. Blir nog inte så sent eftersom Jonah och Macke ska jobba. Kommer nog iaf bli as mysigt!! Bilder där ifrån kommer upp ikäll tror jag!! 

Sedan vill jag meddela alla som "kommer" från BellsaNs blogg att bilderna som hon pratade om kommer upp SENAST ikväll för jag var ju så klantig och glömmde min kamera hos Mikaelah -.-



Jag Bellsan åh Mikaelah.


Big love from mee,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0