Drar till stan nu!

Hello !

Nu drar jag till stan med Jonah och dom andra hoppar på i Ösmo om jag har förstått dom rätt :) !

Morgonen var seg. Drog till Haninge igen (a) Kollade lite mer hästsaker idag men vart inte så mycket bara en hel del provande som då inte är min grej eftersom jag har bestämt mig för just en modell och en färg så blir det lite svårt när dom andra försöker intala mig en massa annat :P

Men iaf. Kom hem och det visar sig ha blivit en KAOUS i hamnen där Gotlandsbåtarna hade krockat!! Hur dom nu lyckas med det. Min pappa som skulle åka hem idag. Dom hade meddelat honnom att det kunde dröja några timmar innan hans båt skulle gå och den snabb snabben som bruklar gå hade tydligen kassat ihop totalt så den båten kommer inte börja gå förns till hösten!


Big love from me,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0