Gotland

Nu kom jag äntligen in på datan. Vädret är kass och det finns inte direkt så mycket att göra.

Båt resan gick bra sov hela resan. vaknade ungefär en 55 min innan båten var framme så, Åkte mot Klinte sen och vädret var heel kass! Har vart det hela dagen.
Fick i mig lite mat och åkte mot Burgsvik med mammsen. köpte lite olia till nått som mamma skulle ha till utemöblerna sen vart det lite mer shopping. Var inne i en butik och kollade och hittade en jätte skön luvhalsduk eller hur man ska förklara det.. Skit söt och skön!

Sen vart det hem i detta oväder så därför passade jag på med en liten bloggstund :) Ska snart sätta mig i soffan och mysa. Bäst jag passar mig så jag kan åka hem snart :) !




Big love from me,,
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0