HAPPY FACE?!

Nu ätligen har jag fått igång internett och nu kommer såklart bilderna in från spadagen och fråg gårdagen. Gårdagen vart vell inte som vi trodde så vi alla var vell lite halv sura igår..

Vi satt hos Mikaelah hela kvällen pga att det var så kalt vid sjön och vid Mikaelah hade vi dock ändå den här utsickten vi ville ha så kvällen var rätt mysig ändå!!

I morsse väckte mamma mig till en förvåning redan vid halv 9 och sa att vi skulle käka frulle på Havsbad. Börjar bli en lite tardition men mysigt var det och alldeless lugnt och könt och härlig mat! Älskar frukost buffé!

Men iaf. Klockan halv 11 hade jag en tid hos Optikern. Skulle kolla synen och den var tydligen sämre än vad jag hade förväntat mig så i framtiden ska jag ha ett par galsögon men behöver inte ha dom hela tiden som tur var!

Nu är det bara och ta tag i väskorna som jag slitigt ut på golvet och har ingen aning om vad jag ska göra av dem... Får nog ringa mammi och fråga!

Ikväll vet jag inte om vi ska grilla som vi skulle göra igår. Jag ska träna så jag får se hur det blir :)




(Nynäs havsbad)




Big love from mee,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0