Hemma!

Förlåt för min dåliga uppdatering. kom hem i lördags och har ingen data hemma som fungerar.. *SURT*

Men iaf. Hade en jätte trevlig kväll hemma med Jonah, BellsaN, Mikaelaah, Erik och Macke. Grillade och hade en toppen kväll!
Söndagen bestod bara av chilldag. Fint väder men det blåst lite. Myste med Jonah och bellsaN.

Idag vaknad vi runt halv 11 tror jag eller nått :) Jonah åkte hem till pappan sin så jag mötte Alicia och snackade lite med henne och sen åkte jag hem för att sedan gå ner och sola med Becca och hennes bror. Så vi låg och solade där ett tag och nu sitter jag hos dom. Har nyss kollat på Eva och Adam filmen som jag har längtat efter och nu är den slut så ska nog bära mig hemåt nu och laga lite mat. Kanske blir käk hos Jonah. Orkar inte ge mig dit (a) så lat!! haha

Nej nu orkar jag inte skriva mer. kanske skriver någon annan dag.

Big love from me,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0