Hemma och något stressad ..

Kom hem för inte så stor stund sen. Tränat och det gick faktist jätte bra och när det går så där bra blir man så glad också för det problemet jag har är jag alltid så deppi över men nu känndes det som om det vart en stor lättnad här innom mig!
Så nu är jag super duper glad!

Men iaf. Har duschat och ska fixa mig lite för ikväll blir det grillning som det skulle blivit igår. Och ska till och med ha datan med mig så vi får se ifall jag får igång internettet där ute !! Får se om jag hinner iväg med till affären men det tror jag att jag inte gör eftersom jag ska vara där nu .. Hihi

Bilder kommer så klart upp ikväll. Tror det inte blir så sent eftersom grabbarna ska jobba imorgon!!



Bilden är från när jag grillde på Gotland men skitsamma ;)



Big love from mee,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0