Last !



Nu är det sista inlägget för den här dagen och för den här veckan i Nynäshamn! Gotland here i come!

Sprungit som en galning nu och städat det sista och aa fixat det sista inför imorgon eftersom imorgon när jag vaknar blir det bara på med kläderna och sen hoppa i bilen och ner till båten :)

Kvällen vart absolut inte som planerad. Fick mat i magen och sen cyklade jag och Bells och Badade ;) Det var faktist varmare en vad jag trodde det skulle vara men fan vad kallt det vart mot slutet! Kan vell tänka mig att alla hade vell pissat klart då i den dära pissviken!

Men iaf. Ska försöka blogga imorgon när jag kommer till Klinte och det lär nog bli på kvällen eftersom jag måste packa upp och det som jag absolut hatar mäst av allt. Det är DÅ den hära huvudverken tränger fram! JA jag gillar det verkligen (yn)

Nej nu ska jag faktist sova lite :) Godnatt och sov gott, som sakt !

Big love from me,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0