lyckad och jätte mysig kväll!

Sitter nu hemma hos min käre vänn Mikaelah med BellsaN! Kom hit runt halv 5. Fick smaka på en jätte god kyckling sallad innan vi skulle sätta igång med allt myspys och framför allt vår spakväll. tyvär har jag inte med mig min sladd till kameran så bilderna kommer in senare ikväll eller imorgon. Det blev bland annat vaxning av ben och färgade BellsaNs hår och gjorde hår och ansikts behandlingar och lite målade naglar!! Och nu är vi då helt fräscha och nya människor igen ;)

Senare ikväll vet jag faktist inte vad vi ska hitta på blir vell kvar här och myser lite med ljus och som jag sa igår som jag skulle göra.. Denna GARDERÅB som jag MÅSTE rensa har fortfarande inte rensad (?) Så det får jag vell göra imorgon bitti (?) För imorgon efter 3 blir det grilla med mysungarna !! Ska grilla vid sjön och bada och bara ha det mysigt imorgon kväll och nått jag kom på nu är att jag inte får glömma är myssrollern annars blir jag nog uppäten  ;) !!
 
Nej nu ska vi fortsätt och dunka musik och kolla MTV ! Ha en bra fortsatt kväll!





Big love from mee,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0