Mådag är en bra dag!

HELLO!

Av ett under har min dag idag faktist vart en helt perfekt dag! Nu på sista tiden har jag tänkt efter hur bra jag har det ibland och det är jag så jävla glad över! Speciell när jag läst om dessa bloggarna som tycker så synd om sig och till och med ljuger om sig själv i bloggarna och sånt blir jag lite irreterad på. För nått år sen tog man bloggarna på allvar men nu vet man inte rikigt vad man ska tro (?) 


Städade rummet lite hastigt då jag vält ut hälften ur min garderåb som täckte hela golvet och det såg ut som ett berg av någon konstig anledning.. Men iaf. allt fick köras in i garderåben igen så då har jag nått och göra imorgon kan jag påstå! Och som jag sa i morsse att jag har sjukt mycket idag som jag ska göra och vill göra och hälften har jag inte äns gjort !!!!! GASH jag blir galen!
Käkade och sedan kom Älsklingen. Kolla lite Tv med Ostbågar och tog en promenad och sen bakade vi oss en kladdkaka med syster och sen vart det vell lite tv :)

Morgon dagen blir det nog det som jag har funderat på hela dagen idag! Måste SOLA!! Sen blir det säkert rensa garderoben som mamma har tjatat på rätt länge nu :( Men jag håller med henne att om man har en massa kläder i garderåben som tar en massa plats som man inte ens använde så är det rätt onödigt när man kan köpa en massa nytt som kan få den nya platsen ;) Wiho jag kan tänka ! 
Kom på att jag ska rensa mitt nattbord också eftersom bordet behövs kastas och får ju systers och det finns nog en hel del som ska slängas där i ;) 

Nej nu fick jag ont i magen :( Ska nog hoppa i sängen och kolla på tv.




Big love from me,, 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0