maybe bättre humör(?)

Så nu sitter jag här igen och aa jag har några i detta hus som verkligen går mig på nerverna! Men nämner iget namn!

Men iaf. Har vart en lugn kväll med lite motion och cross åkande :) Dock vågade jag inte åka cross idag heller. Tar det en annan idag ist :)
rummet ser ut som helvete och sånt gör mig också arg. Jag vill bara hem nu! Orkar inte med alla dom här. Det är trångt, äckligt och allmänt TRÅKIGT! 

Nu ska jag vell sluta klaga, blir nog inte bättre(?)

Men iaf.. Sägs att det ska bli bra väder imorgon så hoppas på stranden eller Kneippbyn imorgon iaf. blir det inte som det är sakt åker jag nog in till stan :)

Nej nu ska jag nog försöka sova eftersom det tar ca. 3 timmar för mig att somna efter att lagt huvudet på kudden "/ så det är lika bra man börjar i tid!

BIg love from me,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0