Mys dag bara!

Så! Nu ligger jag i sängen!
Dagen har vart både bra och dålig på ett sätt! Morgonen var skön iaf.
Inge stress och så tills den stunden kom då jag skulle iväg med mamma då det först var dåligt bateri i bilen och när mamma får sin panik och säger att akta dig bateriet kan explodera och allt vad hon skriker till pappa,då står man bara och skrattar tills hon själv skattar! Sen när vi väl kom till bensin macken var hon SÅÅÅÅÅ smart och la sin plånbok på biltaket! YESH! Kom till kvantum då hon får Panik IGEN! Hoppa in i bilen skrek hon och körde som en dåre till bensin macken och sedan får jag av ett samtal av syster. Hon frågar lite lugnt om mamma har tappat plånboken. Ja, skrek hon! Så då var det bara hem och hämta den eftersom det var någon snäll gubbe som hade kommit förbi med den på bara en lite kort sekund. Tur det, annars hade vell mamma stått och gråtigt ! Det var nog tillräckligt pinsamt för dagen och drass med henne i henns panikvärld. men jag älskar henne ändå! <3

Sen kom vi tillslut hem och käkade lite mat och drog sedan till stallet :)
Hoppningen gick vell inte så bra. Ösregnade dock så jag kan säga att allt var blött till och med BHn! Typiskt...
Sen var det hem och lagade ihop en lite räkwook! Super gott! Sen så vart det en lite tupplur på soffan mitt i allt då jag igentligen skulle duschat och mött BellsaN men hon höll på med nått på RoomService så jag hoppade i duschen lite snabbt och sen åkte jag och hämtade henne :)
Hyrde två filmer och det vart dock bara en film som vi han se. Vart Beck först och den andra tar vi imorgon!

Men iaf. Nu med mitt bloggande! Det lär inte bli så myckey bloggande men jag ska försöka! ska försöka få ut lite filmer lite musik och bilder och ni ska få följa mina resor som jag ska åka på,mina typiska sommardagar, shopping ochvardgaslivet och lite annat smått och got t :)
Sommaren är ju inte slut en iaf! Ska försöka och fixa min blogg lite till och mins ett inlägg om dagen! (y)

Hoppas ni bli lite mer nöjda med min blogg sen när jag får lite mer kontroll över den!

God natt och sov gott!

Big love from me,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0