Mys kväll.

Hello!
Nu sitter jag hos Mikaelah med hennes pojkvänn och BellsaN. Vi har käkat och har det mysigt. Ska snart sätta igång en film tror jag.
Idag har det bara vart lugnt, Drog till Haninge med Mikelah och Erik med två tåget. Blev lite shopping och så :) Är jätte sjuk så det var lite tugnt.

Men igår då. Hade jag också en jätte mysig dag. Var hos BellsaN och käkade middag och sen bar vi oss hem till mig. Träffade Anna och Felicia och Mikaelah ute en stund och var med dom nere i hamnen och hade det mysigt. Jag och Mikaelah var hemma runt 11. Var hemma ett tag och sen mötte vi Erik. Fixade oss för en mysig filmkväll innan Jonah kom. Satte  på en rulle när Jonah kom och hade trevligt hela natten.

Nu är rullen igång. Får bli RÅNARNA.  Ha en trevlig kväll.

Big love from me,,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0