Pack dax!

Så nu har jag vält ur allt ur min garderob och försökt och få ner allt i väskan :) Ni ska få ett litet smakprov på lite saker jag ska ha med mig. Och det är sjukt mycket jag ska ha med mig och om jag ska vara ärlig tror jag att inte ens hälften kommer jag använda men men man vet aldrig ;) Tror det får bli rekord med tre stora väskor med mig till Gotland!:) hihi  



Lite smått och gott jag tänkte njuta med på G-båten och i Visby. Solo Chik och Make up store tidningar, Presentkort, lösnaglar, naglack, liten handväska & tuggumi. 




Handkrämer: Vanilla och coccos, Vanilla parfym, hårspray, Deo, smink, massa smycken och brillorna!




Två bikinisar. Billabong och Roxy.




Två Peak tröjor. Två lite mer finare koftor från Vila och en rosa Klasströja.




Lite finare brusar. En klänning från Gina, Kjorta från H&M och en svart tunika från H&M.



Byxor och leggings. Chinos, Svarta leggings och vanliga svarta, Vanliga jeans från Gina och mjukisar.



Vanliga tröjor. Vanligt vitt linne från Gina, Vanligt blårandigt linne från H&M en svart blus från H&M och en cool stor tröja från H&M .



Skor. Ett par svarta vanliga från Stadium, Vita lite högre i skaften från Dinsko, Bruna Pumps från Dinsko & ett par vanliga slippin skor från Eurosko.

Big love from me,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0